REKLAMA, KTÓRA WYZWALA EMOCJE!​

Marketing doświadczeń odrzuca myślenie, że drogą do pozyskania przychylności Klientów czy też kandydatów do pracy jest naszpikowanie otoczenia przekazami perswazyjnymi -na szczęście!

Odrzuca schemat w, którym stosunek cena – jakość jest podstawowym wyznacznikiem sukcesu marki

Mówi o tym, że nie tyle liczy się cena czy jakość wykonania, co emocje, kultura i jej spostrzeganie

To dlatego Apple odnosiło sukces czyniąc z Klientów – ambasadorów marki

Decyzje zakupowe stały się pewnym rytuałem, a pozyskanie pracowników czymś więcej niż pozyskaniem jednostki do wykonywania czynności w określonej przestrzeni – Employer Branding!

Eventy – czymś więcej niż szalonym tańcem na stole

Marketing doświadczeń z marki tworzy styl życia – pisząc jej historię, którą ludzie wchłaniają jak seriale na Netflixie – Employer Brand Story!

To dlatego kochamy to robić!

Marka sprzedając styl życia tworzy przestrzeń, do której odbiorcy zacząć przynależeć np. do ludzi młodych, dynamicznych i kreatywnych…odważnych, kochających adrenalinę i wyzwania – tak jak robi to #RedBull

Skuteczny marketing doświadczeń kreuje kulturę społeczności, w której najważniejszy staje się fakt kontaktu z marką i utożsamiania się z nią.

Dariusz Jaszcz

Dariusz Jaszcz

Event manager, specjalista od usprawnień działań marketingowych i sprzedażowych w firmach.

Klik --> Facebook
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments