Jak wykorzystać social media do budowania marki pracodawcy?

Jaka jest rola social media w kontekście budowania marki pracodawcy?

59% wszystkich kandydatów korzysta z social media do sprawdzenia firm, do których rozważają wysłanie aplikacji (TalentWorks,2017)

48% wszystkich kandydatów korzystało z social media podczas poszukiwania swojej ostatniej pracy (TalentWorks, 2017)

49% wszystkich profesjonalistów śledzi firmy w social media, aby być na bieżąco z otwartymi stanowiskami (LinkedIn,2019)

Ludzie lubią wiedzieć, w co się mają zaangażować i mieć pewność, że będą potrafili się z tym utożsamić oraz otrzymają wysoką tego jakość

Ludzie z pasją kochają ludzi z pasją i są gotowi przystąpić do społeczności, które są im bliskie

Cenią sobie także możliwość poznania ludzkiej strony biznesu

Dlatego tak ważna staje się umiejętność opowiadania historii, które motywują i inspirują innych do bliższego zapoznania się z historią i misją firmy, a także zespołem, do którego zamierzają dołączyć

A social media nadają się do tego idealnie

Przewodnim hasłem Dialogu Możliwości jest „od pasji do biznesu” i tą myślą edukuję i inspiruję innych do działania

Wierzę, że pasja jest tym co przyciąga innych. Jest ona bowiem autentyczną miłością do tego co robi się z poświęceniem i oddaniem

Jak wywołać efekt przyciągania?
Daj znać – pokażę Ci 😉

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x