Kreatywny sposób dotarcia do odbiorców – nasze doświadczenia

Kreatywny sposób dotarcia do odbiorców – nasze doświadczenia

Wprowadzenie

Mamy przyjemność wspierać działania biznesowe swoich klientów, głównie w obszarze komunikacji sprzedażowej i działań promocyjnych, do których także należą działania eventowe. Stąd też chcemy podzielić się z Wami swoimi doświadczeniami, w tym, co działa w kontekście docierania do odbiorców i wzmacniania w nich zaangażowania.

Komunikowanie wartości i unikalności

Warto komunikować wartości i unikalność produktu/usługi. Dostarczanie wartości natury emocjonalnej – zmysłowej – dzięki stworzeniu doświadczeń zmysłowych, które angażują zmysły odbiorców i tworzą niezapomniane wrażenia (np. jedzenie w całkowitej ciemności – polecam!) to kreatywny sposób dotarcia do odbiorców.

Wzbudzanie emocji

Wzbudzanie emocji nie tylko przez komunikację, ale i inne angażujące działania np. grywalizację, storytelling… to kolejny kreatywny sposób dotarcia do odbiorców.

Nastawienie na klienta

Nastawienie na kognitywną, behawioralną oraz relacyjną postawę wobec klientów oraz dbanie o pozytywne doświadczenia na każdym etapie kontaktu odbiorców z marką to kluczowe elementy w budowaniu relacji z klientami.

Osobiste interakcje

Opieranie się na osobistych interakcjach między marką a konsumentem/odbiorcą oraz dostarczanie istotnych korzyści dla odbiorców to kolejne sposoby na kreatywne dotarcie do odbiorców.

Koncentracja na potrzebach klientów

Koncentracja na potrzebach i korzyściach, jakie Twoja oferta przynosi klientom oraz na tym, że to konsument jest najważniejszy i ma prawo do wyrażania siebie oraz nadawania kierunku zmian – czyli ma prawo do komunikowania swoich potrzeb to ważny aspekt w budowaniu relacji z klientami.

Innowacyjne podejście

podejście Wykorzystywanie innowacyjnego podejścia i taktyki w celu dotarcia do odbiorców w kreatywny i angażujący sposób oraz bycie w swoim podejściu kreatywnym i otwartym na szukanie nowych sposobów dotarcia do swoich odbiorców to kluczowe elementy w budowaniu silnej pozycji na rynku.

Zaskakiwanie klientów

Zaskakiwanie swoich klientów i dostarczanie im niezapomnianych doświadczeń, które będą się wyróżniać na tle konkurencji to kolejny kreatywny sposób dotarcia do odbiorców. I tak np. dla jednego z ZOO zorganizowaliśmy wspólną kampanię promocyjno-edukacyjną. Uczestnicy zbierali pieczątki za wykonane różne zadania rozlokowane na ich terenie. Dzięki temu zaangażowaliśmy ich gości w mocniejszy sposób, wzbudziliśmy spore zainteresowanie, a także zwróciliśmy uwagę na różne ważne aspekty np. edukacyjne.

Łączenie działań grywalizacyjnych z elementami promocyjnymi i sprzedażowymi

Łączenie działań grywalizacyjnych z elementami promocyjnymi i sprzedażowymi to bardzo dobry krok w kierunku dotarcia do zadowolonych, lojalnych odbiorców, którzy, nawet jeśli ostatecznie nie dokonają większych zakupów, to będą głośno innym mówić o tym, czego sami doświadczyli.

Zakończenie

Jeśli jesteś zainteresowany dowiedzeniem się więcej na temat naszych doświadczeń zapraszamy do kontaktu.

Podobał Ci się post? Będzie mi bardzo miło, jeśli go udostępnisz :)
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

Dodaj komentarz

Dariusz Jaszcz

Dariusz Jaszcz

Zorganizuję dla Twojego zespołu najlepsze wydarzenie. Zapraszam do kontaktu.
Tel.: 518 292 001

Krótko o mnie

Zawodowo zajmuję się organizacją wydarzeń firmowych, prowadzeniem szkoleń ze sprzedaży oraz komunikacji, pisaniem treści oraz wystąpieniami publicznymi. A także design thinking,

 

Poprzednie posty

Bez kategorii
dariuszjaszcz

Jakich zwrotów nie używaj w sprzedaży

Wprowadzenie John Doe, ekspert ds. sprzedaży powiedział: „Czymś więcej, niż tylko słowami, komunikacja w sprzedaży jest mostem, który łączy nasze marzenia z rzeczywistością, sprawiając, że

Czytaj więcej »

Podoba Ci się mój kontent?

Zapisz się do mojego newslettera aby nie przegapić kolejnych wpisów

Scroll to Top